.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
6 گزینه برای وزارتخانه‌های خارجه و اطلاعات

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا کنون آقایان "پرویز داوودی، سید احمد موسوی، منوچهر متکی و سعید جلیلی" به عنوان گزینه وزارت خارجه مطرح شده اند و آقایان طائب و مصلحی گزینه های وزارت اطلاعات هستند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر در پاسخ به این سئوال که گزینه های نهایی برای پست وزارت خارجه چه کسانی هستند، گفت: تاکنون آقایان پرویز داوودی، سید احمد موسوی، منوچهر متکی و سعید جلیلی به عنوان گزینه وزارت خارجه مطرح شده اند، حالا اینکه جمع بندی نهایی آقای رئیس جمهور چه باشد و نهایتا کدام یک از این آقایان معرفی شود، هنوز مشخص نیست.

وی افزود: وزارت خارجه حساسیت ها و ظرافت های خاصی دارد و کسی باید در راس این وزارتخانه قرار بگیرد که بر فن دیپلماسی مسلط باشد و بتواند جریان های بین المللی، سازمان های بین المللی را تجزیه و تحلیل کند، حداقل به یک زبان خارجی هم تسلط داشته باشد، اینها حداقل هایی است که برای وزیر خارجه به غیر از مواردی چون تعهد و دیانت و ..مطرح است.

سبحانی نیا در مورد گزینه های وزارت اطلاعات نیز گفت: تاکنون آقایان طائب و مصلحی به عنوان گزینه های پیشنهادی برای وزارت اطلاعات مطرح شده اند.

وی تاکید کرد: وزارت اطلاعات و امورخارجه دو وزارتخانه ایی هستند که مستقیما با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ارتباطند و به همین خاطر ، اعضای کمیسیون حساسیت خاصی در این دو مورد دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.